2010. június 29., kedd

Vágyak

Két napja azon görcsölök, hogy a szabadságom első napján hova menjünk kirándulni a családdal. Nem mehetünk messzire, mert az autónk műszakilag pár napig még nem megbízható (olajcsere stb.), és lehetőleg ne legyen olyan amit már százszor láttunk. Több féle variáció után lelkesen közöltem a családdal, hogy megtaláltam a tutit. Mégpedig Győr városában láttam meg a legjobb lehetőséget. Hát nem arattam túl nagy elismerést, volt aki közölte, hogy osztálykiránduláson már voltak ott, volt aki megkérdezte, hogy mit is lehet ott órák hosszat csinálni, a másik közölte, hogy tulajdonképpen Győr "egy szép város". Ráadásul elhatároztam, hogy mivel még a természetes vizek bizonyára hidegek, jobb lenne ha tényleg csak kirándulnánk, és a férjem hobbija a horgászat rábeszélem, hogy egy horgász tó partján töltsük el a délutánt, erre azt a választ kaptam, hogy ez is csak egy mesterséges tó, ami nem az igazi.
Ezek után nem tudom, hogy hova megyünk holnap, este tíz óra van és senki nem mondta, "anya ez egy tuti ötlet", sőt azt sem hogy "ennél nincs jobb ötletem", lehet hogy jobb lenne itthon maradni.

Nincsenek megjegyzések: